Mazda 323 |
Od roku 1999 jsem vlastníkem třidvatrojky a na následujících stránkách se jí pokusím tak trochu představit. 19.3.2004 jsem koupil "efko" !! 18.6.2004 - podle statistiky ADAC je Mazda nejspolehlivější automobil! 24.1.2005 - pro zájemce o koupi efka (náklady na provoz 323F - 1,5i)! 27.4.2005 - jedna povedená muzika v sedanovi aneb jak probíhala montáž! 18.5.2005 - ukradli mi dvě kola! 28.10. - došlo mi opět jedno "vymazlené" efko! 22.11.2005 - koupil jsem koncové lampy v čiré optice! 27.6.2006 - ukradli mi i skla ze zpětných zrcátek! 20.8.2006 - přední brzdové kotouče po 130 000 kilometrech, servisní intervaly na 323 BA, další foto v extra-tuningu! 16.9.2006 - doplněny ceny ND na 323F BA, zapalovací svíčky po 30 000 kilometrech! 10.12.2006 - čiré blikače na 323F BA! 13.12.2006 - Honza poslal fotky svého efka! 20.6.2007 - další "solidně zrušený" efko!!!! 31.7.2007 - Martin poslal úpravy své tři-dva-trojky! 25.8.2007 - Mimoňské války XII.!! 20.10.2007 - opět byla Autoshow 2007 s tuningsrazem! 4.11.2007 - novinky na webu ! 5.11.2007 - nové čiré přední blikače! 9.11.2007 - zajímavé srovnání: Mazda MX5 & 323F! 9.3.2008 - další zajímavé srovnání: Škoda Fabia & 323F! 6.4.2008 - podívejte se na ceník Mazdy z roku 1997! 27.4.2008 - byl Tuningsraz v Letňanech! 14.5.2008 - na Mazdakvasu III byla i nová "šestka"! 3.8.2008 - nové foto v Audiu! 11.10.2008 - proběhl v Praze tradiční Tuningsraz - podívejte se i na video a pár fotek z této povedené akce! 25.4.2009 - V Praze proběhl opět tradiční Tuningsraz a spanilá jízda! 4.5.2009 - přidáno video a fotky z akce Tuningpower... 8.5. - 10.5.2009 - Mimoňské války XIV. - v přípravě videa a fotky... 11.5.2009 - jeden motorkář nedobrzdil a odnesla to levá lampa a plastový finišer! 22.5. - 24.5. - proběhl největší a moc vydařený sraz mazd v ČR! V únoru 2011 - jsem efko prodal!
V hodnocení německého TÜV stojí vždy mezi nadprůměrnými, ba přímo mezi nejlepšími - ve stáří do deseti let obsadily nejhůř třinácté místo a až vozy jedenáctileté a starší jsou v žebříčku šestadvacáté z jedenašedesáti hodnocených modelů. Německá technická kontrola oceňuje většinou kvalitní řízení, trvanlivé přední nápravy a dobré brzdy s výjimkou brzdového vedení u vozů starších pěti let. Kritizuje naopak hlavně závady v osvětlení. Zdejší obchodníci s ojetinami a opraváři modernějším Mazdám 323 vytýkají větší aerodynamický hluk, vyšší spotřebu hlavně v případě modelů s motorem 1.5 a u sedanů nízký zavazadlový prostor. Kvalitu Mazdy potvrzují i statistiky poruchovosti autoklubu ADAC (červen 2004). ADAC potvrzuje výsledky dalších průzkumů, které se na kvalitu automobilů dívají odlišně. Za nejspolehlivější jsou i zde označeny produkty japonských automobilek. Lídrem již není Toyota, která ve statistice ADAC přenechala první místo Mazdě (7,7 poruch na 1000 automobilů).
poslední aktualizace: 20.03.2011 Nastavte si tyto stránky jako vaše domovské stránky !!!
|